May 27, 2012

Prhka Torta od Jagoda / Strawberry Crumble Cake



Vecina ih zna da su kuharice nesto sto me apsolutno uvijek razveseli. Slatka ili slana,velika ili mala,na hrvatskom ili kineskom, ja ih jednostavno obozavam! Kao sto postoji nepisano pravilo da se dijeci nikada ne dolazi bez barem jedne male cokoladice, tako i moj B zna da se sa puta skoro nikada ne vraca bez neke kuharice :) I to je poprilicno sigurna stvar,  s tim ne moze pogrijesiti jer nema te koja se meni nebi svidjela.. Ponekad mi donese i neki prilog iz novina ili iskidanu stranicu sa receptom i ja sretna :) S tim i on...
Ove sezone kupila sam ih dosta. Doma vise ne znam gdje bi ih slagala a kada bih sve recepte koje imam sacuvane u kompjuteru isprintala, dobila bi ih jos puno,puno. Volim ih listati, volim citati i volim uciti i obrazovati se o samim namirnicama. Volim isprobavati nove recepte i doista rijetko kada radim i ponavljam iste. To vecinom bude jer se B zazeli necega ili neko izrazi zelju bas za necim konkretnim. Toliko toga zanimljivoga ima i moja znatizelja za konacnicom novo pripremljenog recepa jednostavno poludi. Nekada  u danu napravim i po dva,tri kolaca. Nekada u pola noci idem peci neke suhe kolacice. Nekada, ok cesto mi B kaze... pa ti nisi normalna!! :)
Kada se selimo, ili kada smo negdje na putu gdje nemam svoju kuhinju pri ruci, razmisljam i planiram sto cu spremati. Razmisljam o divnim kombinacijama okusa, sto bih mogla promijeniti, zamijeniti i gdje god bila pronadjem nesto za svoju kuhinju. Fini zacin, neko posudje,knjigu... Zanimljivo je da se doma uvijek, ali uvijek vracam sa necim za kuhinju i parom cipela u ruci. O cipelama necu puno... ni njih nemam puno manje nego knjiga i recepata :) Ali o tome necu puno na glas..

Iz jedne male,slatke kuharice ' Good Food, 101 Cakes & Bakes' izvukla sam ovaj nevjerovatno ukusni recept. Moram priznati da nisam ocekivala ovakav rezultat. Uz dodatak sladoleda i vocnog umaka zastao nam je dah... Kombinacija badema,cimeta,jagoda...nesto fantasticno!!



Prhka Torta sa Jagodama

  • 175 g badema
  • 175 g maslaca
  • 175 g secera
  • 175 g brasna
  • 1 zlicica cimeta
  • 1 jaje
  • 1 zumanjak
  • 500 g jagoda
  • secer u prahu ( za posipanje)
Postupak:
Bademe sitno sameljite i pomijesajte sa omeksalim maslacem. Dodajte ostale sastojke (osim jagoda) i sve zamijesite u procesoru gdje ste samljeli bademe. Ako vam je malo mijesta, zamijesite rucno. Pola smijese razmrvite i lagano utapkajte u kalup za torte promjera 23 cm. Na to rasporedite nasjeckane jagode i prekrijte mrvicama druge polovice i lagano pritisnite rukama. Nije bitno kako su jagode nasjeckane jer ce se tokom pecenja raskuhati. Pecite na 170C oko 1 h. Ako vam bude previse tamna,pokrijte folijom. Izvadite iz kalupa i pospite secerom u prahu. Najbolja je posluzena topla sa sladoledom od vanilje i ukuhanim umakom od crvenoga voca. Ja sam ju posluzila uz  Marmeladu od Jagoda i Bazge
Torta moze stajati par dana. Sto duze stoji okusi se vise prozimaju i postaje sve mekanija i ukusnija. Hladna je jednako ukusna! Mozete ju posluziti i uz lagano tuceno slatko vrhjne.
Dobar tek!



                      ***

Strawberry Cake



Strawberry Crumble Cake

  • 175 g ground almonds
  • 175 g butter
  • 175 g sugar
  • 175 g flour
  • 1 tsp cinnamon
  • 1 egg
  • 1 egg yolk
  • 500 g strawberries
  • confectioners sugar ( for dusting)


In a food processor mix all the ingredients except strawberries. Tip half the mixture in the 23 cm cake pan.Spread the sliced strawberries on top and cover with remaining cake mixture. Tap the mixture gently. Bake at 170C for 1 h. If it starts getting too brown, cover loosely with foil. Cool and dust with confectioners sugar. 
It is best served warm topped with vanilla ice cream and Strawberry and Elderberry Marmalade or some red fruit sauce. You can also serve it with lightly beaten whipping cream. It tastes delicious! 
Bon Appetite!


*** find us on FACEBOOK ***






4 comments:

  1. Edicija Good food uvijek ima dobre recepte. Imam par njihovih kuharica i što god sam isprobala bilo je odlično.
    Jako mi se sviđa torta/pita, pogotovo ovako uz preljev i sladoled.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,oni objave najcitanije,komentiranije i najtrazenije recepte tako da ne moze biti losa..

      Delete
  2. I ja sam takva,pasionirano skupljam recepte.Mada s godinama sve više volim da eksperimentišem i da pravim svoje recepte,nekad uspešno,nekad i ne.
    Tortica mi se puno sviđa,izgleda baš primamljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah ti recepti.. :) I ja ih vecinom doradim po svome, no volim vidjeti razne ideje..

      Delete