March 1, 2014

Ajme koliko nas je. Rezultati.


Dragi moji, 

86 recepta sa 32 bloga krasiti ce ovu divnu kolekciju recepata sa kvascem. Hvala svima na sudjelovanju. Recepti su vam fantasticni. Recepti su vam mastoviti. Recepti su me blago receno dotukli. Pa tko moze pregledavati sve ove recepte, i to vecinom ovako kasno navecer te izdrzati da ne pocisti pola frizidera? Ja nisam uspjela. Tako da..hvala vam i na tome! :)
 Pa krenimo onda i sa vasom slatkom torturom, redosljedom kako su recepti pristizali... 



-Zorica @ Pomoravka-












- Lana @ mignone -




- Aleksandra @ Porodicne Gastronomije -


- Petra @ Thursdayscooking -


- Mirela @ Kruha i… -







- Dilajla @ Svastarica -




- Branka @ Cakeselection -






- Nastasja @ Moja retro kuhinja -


-Branka @ home-made by B -




- Tanja @ Kuhinja zaposlene zene -


- Vesna @ Nesto kipi-nista strasno -


- Marina @ Hrana ljubavi -


- Mihaela @ Tortelina -




- Radmila @ Roochno&stroochno -



- Natasa @ Moja slatka kuhinja -





- Ana & Mislav @ Foozdarije -


- Irena @ Kad ja kuvam -


- Sanja @ Ultimativni sastojak -






- Snjezana @ Vrtaljica -


- Gaga @ moje grne -



- Marta @ Marta kuva za vas -


- Suzana @ Taste of Life -










- Ingrid @ Prekratak dan -


- Irena @ Sweet and Salty -






- Tamara @ What's for Dessert? -




- Milana @ Serpe lonci poklopci -


- Vesna @ Idejopedija -


- Biljana @ Male carolije -


- Vanja @ Kuvaj za me -






- Ivana @ So i biber -



- Jovanka Bastovanka @ Kutlacom po kazanu -


i moje ulaznice za igru





To bi bilo to. Razmisljate o frizideru? Znam kako vam je.. 
Zahvaljujem dragoj Natasi na predanoj stafeti. Bila mi je cast biti ovomjesecni domacin igre.
Svoje recepte za sljedeci krug slati cete na adresu bloga Kruha i.. , domacici Mireli.
A simbolicni pokloncic saljem dragoj Ireni sa bloga Sweet & Salty. Njeni kroasani sa kokosom u umaku od narance osvojili su me u potpunosti. 

pozdrav svima,

- mirela -




16 comments:

  1. ajme... ovo je zaista predivna kolekcija! Još jednom ti zahvaljujem na domaćinstvu za sljedeći mjesec, baš, baš si me razveselila :).
    A sad idem objaviti novu temu :)

    ReplyDelete
  2. Zaista divan krug, uzivala sam u svim recepticima, za oko su mi posebno zapale fine strudle, zapravo najradije bih sve redom krenula da isprobavam.:)) Zaista si imala pune ruke posla, ali si sve savrseno uradila... pozdrav nasoj novoj domacici i jedva cekam novi zadatak.:)) p.s. cestitke svim ucesnicima, a posebno Ireni....:))))

    ReplyDelete
  3. Čestitam svima na lepim receptima, prvo tebi na odličnoj ulozi domaćice a onda Ireni na osvojenoj nagradi.
    Ovde ima toliko lepih recepata da ne bih znala koji prvo da probam i baš mi je drago da su svi na jednom mestu gde ih je lako naći.
    Čestitam novoj domaćici i sad odoh da vidim temu za sledeći mesec.
    Pozdrav.

    ReplyDelete
  4. Biće ovde posla za mene, vidim ja ;) Recepti vrhunski, svaki bi isprobala, ali polako;)
    Čestitam domaćici sledećeg kruga i svim učesnicama!

    ReplyDelete
  5. recepti su za svaku pohvalu a ti si zaista si bila sjajna domaćica ! sve čestitke za pobjednički recept i puno pozdrava novoj domaćici !

    veliki pozdrav svim Brankama ;-)))) Danka-cakeselection

    ReplyDelete
  6. Odlicno odradjen posao, sve pohhvale:) Cestitam Ireni kao i novoj domacici, a recepti su zaista fenomenalni! Neki mi se vec motaju po glavi da ih isprobam :)

    ReplyDelete
  7. a joj! fantastičan krug...odlično odrađen posao...iskrene čestitke...

    ReplyDelete
  8. Odlicni recepti, imacemo pune ruke posla. Bravo! Cestitke svima!

    ReplyDelete
  9. Ajoj, bas si me obradovala! Hvala puno! Krug je bio odlican, a kako i ne bi kad je tema bila vrhunska. Cestitke novoj domacici, svim ucesnicima na odlicnim receptima, a sada trk da vidim novu temu :)

    ReplyDelete
  10. Poslala sam ti opet na a-mail link na blog jer vidim da prvi e-mail nisi dobila.
    Odličan krug

    ReplyDelete
  11. Divna kolekcija, ogladnila sam od gledanja :D

    ReplyDelete
  12. Čestitam ti na odlično odrađenom krugu igrice, ovo je prava kolekcija odličnih recepata , čestitam svima, imati će se što isprobavati :) Čestitke Ireni, kroasani su baš super !

    ReplyDelete
  13. Od ovoliko recepata na okupu ne možeš ne ogladniti, čestitke i od mene na super odrađenom krugu igre :). Ubuduće sudjelujem i sama :)
    Moram isprobati neke od ovih recepata, ima svakakvih divota ovdje.

    ReplyDelete
  14. Čestitke Ireni i stvarno gomila recepata!

    ReplyDelete