August 17, 2012

Mascarpone Torta sa sumskim vocem / Mascarpone Cake with wild berries


Mislim da je ova torta jedna od prvih koje sam napravila svom dragom. Zajedno s njom dugo, dugo prvo mijesto zauzimao je i rolat sa bananama. Ne znam niti broj koliko sam ga puta napravila. No to je bilo prije kojih 8 godina. S vremenom, kako je moja ljubav prema kolacima drasticno rasla tako je rasla i kvaliteta i zahtjevnost kolaca koje sam pripremala. Uz mene, moj muz postao je jedan veliki ali vjerodostojni kriticar. I to mi se jako svidja. Definitivno nije tip koji ce reci ma svejedno mi je koji kolac. Ne. Sada ide do tocke kada me ispituje o namirnicama, mogucim kombinacijama i njegov komentar o necemu novom na kraju bude jako zanimljiv. 
Mascarpone i sumsko voce. Idealna ljetna kombinacija.



Mascarpone Torta sa sumskim vocem
podloga:

  • 300 g petit keksa
  • prstohvat cimeta
  • 150 g maslaca, mekog
krema:
  • 500 g mascarpone sira
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • 3 zlice secera
  • 1 vanila secer
  • 4 lista zelatine
zele:
  • 250 g sumskog voca, cca
  • 2 crvena preljeva za torte
Keks,maslac i cimet sjedinite u multipraktiku. Smjesu prebacite u oblozeni kalup za torte promjera 26 cm i utapkajte rukama. Mascarpone i secere izradite mikserom, dodajte otopljenu zelatinu te izradjeno vrhnje. Lagano spatulom sve izmjesajte i istresite preko podloge. Ostavite par sati da se stvrdne. Najbolje preko noci. Poslazite sumsko voce po povrsini. Ako koristite zamrznuto ( koje je isto tako dobro kao i svijeze), prvo napravite preljev da se malo ohladi i onda poslazite voce. Ako vam dugo stoji, poceti ce vam se topiti. Preljev napravite po uputi na vrecici.
Dobar tek!

                               ..........................................................................................


Mascarpone Cake with Wild Berries

This is one of the first cakes I made for my husband. It was around 8 years ago. With time, my passion for baking and sweets was growing and with that also the quality of my cakes. Before B would be  satisfied with a simple tea cake. Today he became my biggest critic. And I love it. I appreciate it. He will not just tell you I like it or not. He would go to the point of asking me about the ingredients and combinations, giving me advices. We talk about it and it became very interesting




Mascarpone Cake with wild berries

  • 300 g petit bure cookies
  • pinch of cinnamon 
  • 150 g melted butter
  • 500 g mascarpone cheese
  • 200 ml heavy cream
  • 3 spoons of sugar
  • 1 vanilla sugar
  • 4 leaves of gelatin
  • 250 g frozen/fresh wild berries
  • 2 packages of red jelly for cakes
In a multipractic mix cookies,cinnamon and butter. Put the mixture in cake pan with parchment paper and flatten it with fingers. 
Mix mascarpone cheese and sugars until blended and add dissolved gelatin leaves. Whip the cream until soft,not to firm and add to the mascarpone mixture. Spread the mixture over the cookie base and let cool. It is best over night. 
Make the jelly following the instructions on the back. Spread the berries and pour the jelly over. Let cool and serve. 
Bon Appetite!  


17 comments:

  1. Imaš pravo, mascarpone i šumsko voće su idealna ljetna kombinacija. Odlična torta!

    ReplyDelete
  2. Oh, that looks so yummy!

    xoxo
    Froso
    Style Nirvana

    ReplyDelete
  3. Odlična, osvježavajuća tortica!

    ReplyDelete
  4. Torta je divna, izgleda baš osvježavajuće. Mene su osvojile boje, divno! Sviđa mi se kombinacija mascarponea i šumskog voća!

    ReplyDelete
  5. krasna je, jednostavna i provjerena kombinacija

    ReplyDelete
  6. Idealna kombinacija i odličan kolač koji k tome jako lijepo i primamnjivo izgleda. Jako mi se sviđa !

    ReplyDelete
  7. I moj je muž uvik najveći kritičar, ali hvala Bogu, taj može pojest svašta :)
    Ovakve stvari volim, ma ne samo da volim nego obožavam! Stvarno izgleda fantastično!

    ReplyDelete
  8. Mascarpone i šumsko voće, savršen spoj! Torta izgleda prekrasno!
    Moj muž mi je isto vjerodostojan kritičar, ali u biti, kad porazmislim, jede gotovo sve :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelda?? hoce oni iskritizirati ali na kraju niti jedna kritika nije dovoljno velika da bi ga preskocili pojesi do kraja :)
      hvala..

      Delete
  9. Es un postre perfecto te ha quedado de lujo,abrazos y abrazos.

    ReplyDelete
  10. Ovo je vec treci kolac koji sam napravila sa vaseg bloga,svi su bili super,ali ova torta je jednostavno divna,nestala je ko keks,jedva cekam isprobati i ostale recepte,
    svaka pohvala

    ReplyDelete