October 9, 2012

Cokoladna Pavlova sa Malinama





Jedna od najsladjih narudzbi koje sam dobila. Cokoladna pavlova. Jednostavna, ukusna, savrseno primamljivog izgleda. Cokoladni beze sa slagom i malinama. Ima li jednostavnijeg nacina za iznenaditi i oduseviti svoje goste. Zanimljivo da su se prije narudzbe za torte i kolace svodile vecinom na prigode poput vjencanja i rodjendana. S vremenom se to malo promijenilo. Stvar je u tome da netko jednostavno voli kuhinju, kuhanje i onaj slatki rezultat na kraju a netko ju jednostavno ne voli! I to je to! no bad feelings. Svi se pronadjemo u necemu. Julia Child jednom je rekla.. “Find something you're passionate about and keep tremendously interested in it.” 


Ja sam svoju ljubav prema kuhanju otkrila jos davno, davno. Bilo je faza kada sam joj se posvecivala manje a bilo je faza kada mi nije dala niti mirno spavati. Razmisljala bih o receptima, sanjala i budila se sa idejama u glavi. Provodila bih sate u kuhinji i nikada mi nije bilo dosta. To je jednostavno moja ljubav. 


Zanimljivo je da su postale jako popularne i torte koje izgledaju kao da si ih sam napravio doma. Onako savrseno ukusne ali ne i savrsenog, kao iz izloga izgleda. Cak sam u sali znala ponuditi i uprljano posudje kojim sam napravila tortu. Mislim inovativnih li engleza.. Nedavno sam procitala u nekom clanku. Sto li im sve nece past na pamet..



Cokoladna Pavlova sa Malinama
  • 6 bjelanjaka
  • 250 g secera
  • 1 zlica octa
  • 3 zlice kakaa
  • 2 zlice gustina
  • prstohvat soli
  • 1 zlicica vanilija ekstrakta
  • 70 g tamne cokolade 
i jos :
  • 2 vrecice slaga
  • 300 g malina
Koliko god da izgledala jednostavno, Pavlovoj se morate posvetiti. Barem kada ju radite prvi puta. Bjelanjke prvo vrlo kratko mijesajte u prvoj brzini. Oko 30ak sekundi. Zatim dodjete ocat i miksajte jos koje 3 min na najvisoj brzini. Zatim dodajete secer.

Secer dodajite postepeno, najbolje 1 po 1 zlicu no nikako sve od jednom. Sto ga postepenije dodajete bjelanjci ce vam biti bujniji i pufastiji i ravnomjeno ce doci zeljene cvrstoce snijega. Ako dodate sve od jednom, trebati ce vam puno duze da dobijete zeljenu cvrstocu i vrlo su velike sanse da cete dobiti minimalni volumen bjelanjaka. Idealno bi bilo da nakon svakog dodavanja secera miksate oko 2, 3 minute. 
Zatim dodajte vanilija ekstrakt i posijani kakao i gustin. 
Dodatak gustina osiguati ce vam vlaznost i finu mekanu sredinu.
Dobro promjesajte sa spatulom te dodajte male komadice cokolade. 
na papiru za pecenje iscrtajte krug promjera 22 cm i raspodijelite snijeg. Imajte na umu da ce vam poprilicno narasti tokom pecenja.
Pecite tj. susite na 120C 1h 15 min. Nakon toga ostavite ju u pecnici sa otvorenim vratima jos 1h.
Posluzite ju sa izradjenim slagom i svijezim vocem.
Dobar tek!
Ako vas zanima vise o molekulama u bjelanjcima, zraku i mjehuricima, Christina je napisala vrlo detaljan opis o pavlovi. Mozete ga pocitati ovdje



11 comments:

  1. tko bi odolio pavlovi, pa još sa čokoladom...

    ReplyDelete
  2. Prefino mi ovo izgleda! I fotke su ti lijepe! Sad mi se jede ovo :)

    ReplyDelete
  3. Ova pavlova je baš super, čokoladna i u kombinaciji sa malinama, bilježim i recept i sebe za isprobavanje :)
    Krasne su fotkice, ova zadnja mi je posebno draga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotkice u zadnje vrijeme dobivaju jako malo vremena i paznje. Na moju zalost..
      Ali trudim se :) hvala..

      Delete
  4. Faisalabad is one of the biggest cities in Pakistan and the hub of the textile industry. It is widely acknowledged as the Manchester of Pakistan due to its large industrial role. The quality of the fabrics produced in this city has no parallel. In fact, the fabric is something of a specialty of Faisalabad. Many people from all over the country flock to this city for a spot of cloth shopping. We aim to provide you all of the best of Faisalabad at our store. buy designer lawn online , lawn online shopping 2016

    ReplyDelete