May 22, 2015

Sacher Torte



Recept za ovu tortu morala sam podijeliti prije nego sam ju ciljano pripremila za blog i slikanje. Predobar je. Stoga ovakva slika. Prvom prilikom donosim vise slika.. 

Fenomenalna Sacher Torte. 
Jedini komad Sacher torte koju sam probala ostao mi je u sjecanju kao tvrd, neukusan…totalno bezveze. Onda je dosao jedan mali slatki djecak za kojega jedino zaherica postoji kao torta. Niti jedna vise. Naravno, morala sam naci recept i napraviti mu rodjendansku tortu. Sada mi je drago da mi je dosao sa svojom zeljom jer sam zahvaljujuci njemu naisla na ovaj fantasticni recept. Biskvit je tako mekan i fin a marmelada od kajsija fenomenalno ga upotpunjuje. 




Sacher Torte


Biskvit:
  • 200 g tamne cokolade
  • 200 g maslaca, sobne temperature  
  • 300 g secera u prahu  
  • 8 jaja
  • 200 g brasna   
  • 1 prasak za pecivo  

Fil:
  •  450 g marmelade od marelice  
  • 50 ml vode
  • 1 zlicica esencije vanilija

Glazura od cokolade:

  •  200 g tamne cokolade   
  • 4 zlice kiselog vrhnja / milerama

Cokoladu otopite na pari i malo prohladite. Pjenasto ju izmiksajte sa maslacem dodavajuci 1 po 1 zumanjak. Dodajte 150 g secera u prahu i na kraju spatulom dodajte i umijesajte posebno izradjeni snijeg od bjelanjka izradjen sa ostatkom, 150 g secera. Mijesajte lagano da snijeg zadrzi volumen i dodajte prosijano brasno pomijesano sa praskom za pecivo. Smjesu lagano sjedinite i istresite u namasen i pobrasnjen kalup za torte. Pecite  oko 45 min na 175C. Provjerite cackalicom dali je biskvit pecen. Nakon sto je pecena, ostavite da odstoji 5 min a potom izvadite tortu iz kalupa te preokrenite naopako kako bi se poravnala. Ohladite.

Marmeladu, vodu i vaniliju zagrijte. Ohladjenu tortu prerezite na 3 kore i namazite filom.
Dodatak vode i vanilije dodala sam po vlastitoj zelji. Voda natopi biskvit koji dan nakon sto odlezi u frizideru, bude fantasticno mekan.

Za glazuru sve otopite na pari i prelijte tortu.

Napomena:
  • Tortu mozete prerezati koliko puta zelite. Kod nas su najcesce tanje kore kako bi svaka upila fila.
  • Buduci da je torta velika, preporucam peci u 2 kalupa ili 1 veci, 28/30 cm


Uzivajte!

Recept podijelila renci11.


** find us on FACEBOOK **



5 comments:

  1. preeeelijepa je .... baš sočno izgleda.spremiti ću ovaj recept...

    ReplyDelete
  2. Bok Mirela, bas lijepi tekst, mislim da znam na kojeg decka mislis :)

    ReplyDelete
  3. Bok Mirela, bas lijepi tekst, mislim da znam na kojeg decka mislis :)

    ReplyDelete
  4. Bok Mirela, bas lijepi tekst, mislim da znam na kojeg decka mislis :)

    ReplyDelete