February 5, 2013

Rogac bajadera


Raj za nepce svih ljubitelja rogaca.
Fantasticna slastica intezivnog i neodoljivog okusa rogaca.




Rogac Bajadera

250 g rogaca
250 g petit keksa
100 ml slatkog vrhnja
1 zlica caja od cokolade
100 ml mlijeka
100 g secera
1 zlica vanilija ekstrakta
100 g bijele cokolade

Napomena: da vas odmah u startu ne obeshrabri vrhnje aromatizirano cajem cokolade. Jednako ukusnu slasticu mozete napraviti i sa samim vrhnjem. Ja sam se malo igrala okusima i iskoristila caj koji imam doma i rado pijem. 

Slatko vrhnje zagrijte do vrenja ( ne kuhajte) i u njega istresite caj. Maknite na stranu i ostavite 15-20 min da odstoji.
Procijedite i u tome rastopite secer. Zajedno sa mlijekom dodajte u pomijesani rogac i mljevene kekse, dodajte sve ostale sastojke i rucno sve izmjesajte.
Smjesu razvaljajte valjkom na masnom papiru, debljine po zelji, otprilike 1 cm. Dobiti cete kocku cca   18*18cm. Ohladite u hladnjaku te pokrijte glazurom od bijele cokolade koju lagano otopite na vodenoj kupelji.
Dobar tek!

**find us on FACEBOOK **

Recept adaptiran od sandre5.


4 comments:

  1. Kolač bi mi se sigurno jako dopao jer volim rogač. Nisam nikad ni čula za čaj od čokolade...

    ReplyDelete
  2. :) nisam ni ja dok slucajno nisam naisla na njega..

    ReplyDelete
  3. Odličan mi je ovaj kolač, obožavam rogač ! I jako si ga lijepo prezentirala, slikice su super !

    ReplyDelete